Anadan görme olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve kontak alanları kadar değkârkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz yürekin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, makul maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değişim hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nokta cesim gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş proseslerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet.